Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi merxin z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 29540.00 kilometrów w tym 890.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.29 km/h
Więcej o mnie.

2014
button stats bikestats.pl
2013
button stats bikestats.pl
2012
button stats bikestats.pl

Kalendarz Rowerowy 2013

? ?
? ?
? ?
? ?
? ?
? ?

Kraje w których odbyłem wycieczki rowerowe:

>10000km
Polska
1000-10000km
Chiny Czechy
100-1000km
Irlandia
Szwajcaria Włochy
10-100km
Finlandia Holandia
Maroko Słowacja
Austria Meksyk
Tanzania Peru

Zdobyte Podjazdy

...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy merxin.bikestats.pl free counters
Free counters
Wpisy archiwalne w miesiącu

Lipiec, 2013

Dystans całkowity:1709.85 km (w terenie 4.00 km; 0.23%)
Czas w ruchu:65:18
Średnia prędkość:26.18 km/h
Maksymalna prędkość:72.32 km/h
Suma podjazdów:14570 m
Maks. tętno maksymalne:204 (96 %)
Maks. tętno średnie:171 (81 %)
Liczba aktywności:38
Średnio na aktywność:45.00 km i 1h 43m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
11.80 km 0.00 km teren
00:35 h 20.23 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 31.07.2013 | Komentarze 0

Kategoria Praca / Miasto


Dane wyjazdu:
14.30 km 0.00 km teren
00:42 h 20.43 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 0

W końcu chłodniej się zrobiło. Wygrałem, ex aequo z 2 osobami konkurs z okazji dnia rowerzysty na spalenie największej liczby kalorii na rowerku stacjonarnym w minutę ;)
Kategoria Praca / Miasto


Dane wyjazdu:
16.75 km 0.00 km teren
00:31 h 32.42 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:30.0
HR max:185 ( 87%)
HR avg:169 ( 80%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Chłodniejszy wieczór w upalny dzień

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Dziś kolejny gorący dzień, strasznie mi się nie chciało nic robić, jakoś się po 19 w końcu zmusiłem do wyjścia na rower. Słońce nieco się schowało i pogoda zrobiła się bardziej znośna. Postanowiłem odbyć krótki, a treściwy trening. Przed nawrotem i na ostatnich 2 km przypływy mocy i wyraźnie lepiej szło na tych odcinkach, fajnie jakby na całej trasie tak poszło :) ale i tak całkiem przyzwoicie się jechało. Chyba najlepszy czas w tym sezonie, o 5 sekund jak dobrze widzę, choć chyba 100% świeżości nie było dzisiaj.

Czas 30m59s AVS 32,44 km/h
Kategoria ITT


Dane wyjazdu:
25.40 km 0.00 km teren
01:15 h 20.32 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Kategoria Praca / Miasto


Dane wyjazdu:
2.00 km 0.00 km teren
00:05 h 24.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Battaglin

Chwilka przed

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
114.00 km 0.00 km teren
04:14 h 26.93 km/h:
Maks. pr.:72.32 km/h
Temperatura:32.0
HR max:204 ( 96%)
HR avg:170 ( 80%)
Podjazdy:2000 m
Kalorie: kcal
Rower:Battaglin

Klasyk Kłodzki

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 2

Po ubiegłorocznych przygodach w Klasyku Radkowskim i Kłodzkim miałem sporo obaw przed tegorocznym startem. 4:40 wstajemy z Sylwią i po przygotowaniach ruszamy do Zieleńca. 8:38 start mojej grupy. Zgodę Na start dostałem tylko pod warunkiem ostrożnej jazdy Na zjazdach i tego postanowiłem się trzymać. W efekcie Na pierwszym zjeździe, mimo iż wykręciłem tu VMAX sezonu :) odjeżdża mi dwójka zawodników z którymi teoretycznie z mojej grupy mógłbym jechać po wynik. Na wypłaszczeniu mają już 300-400m przewagi, Na pierwszym checkpoincie, po 15 minutach do niektórych straciłem już 2 minuty.

Pierwszy podjazd i po chwili z reszty grupki zostaję sam. Jednak po chwili czeka mnie niemiła niespodzianka. Łańcuch ślizga się na koronkach od 3 wzwyż i muszę wjeżdżać Na 2 z tyłu (24 bodajże). Szybko, bo już w połowie podjazdu wyprzedza mnie pociąg wciągany pod górę przez p. Rawskiego, z którym przejechałem całą drugą połowę trasy w Kluczborku. Głupie uczucie, nie będąc zmęczonym i mając jeszcze spory zapas (wjeżdżałem tutaj Na 82%) nie mogę podczepić się pod pociąg : (Tutaj w zasadzie odjechała jedyna jak się okazało opcja na walkę o dobry wynik. Na podjeździe dogania mnie też kolega z Dusznik z mojej grupy startowej, a następnie odjeżdża mi na zjeździe. Na kolejnych 2 podjazdach wyprzedza mnie jeszcze parę osób, tandem i ze 2-3 pojedyncze osoby plus kolega z Whirlpoola z mini. Mając ograniczony zasób biegów Na odcinkach ok. 5% Na 3 pierwszych podjazdach nie mogę wjeżdżać optymalnie i nie jestem w stanie złapać się żadnej z wyprzedzających mnie osób : ( Na 3 podjeździe zauważam, że łańcuch ślizga się tylko Na koronkach 3-5, od 6 wzwyż zaś chodzą dobrze, niewiele to jednak daje bo przeskok jest spory. Pod Serlich zaczynam odrabiać straty. Podjazd jest Na tyle stromy, że wjeżdżam Na 2 najlżejszych przełożeniach i wyprzedzam kilka osób, które odjechały mi Na wcześniejszych podjazdach. W sumie spodziewałem się zyskiwać na bardziej płaskich odcinkach, a tracić na stromszych, a tutaj taka przewrotność losu.
Zjazd z Serlicha z prędkością ponad 60km/h, myślałem, że Na takich względnie prostych zjazdach nie ponoszę strat, jednak jak chłopaki powiedzieli mi, że zjeżdżali tu po 80km/h to zmieniłem zdanie : )
W dalszej części doganiam kolegę z Dusznik, po jakimś czasie jednak słabnie i jadę sam. W zasadzie do 80km czułem się jak Na wycieczce do Gniechowic : ) Zmieniło się to jednak Na podjeździe Na Porębę. Płaską część wjeżdża mi się świetnie, z blatu, trzymam ponad 20km/h wyprzedzam parę osób. Dalej robi się stromo, żar z nieba, tętno podchodzi do 200 BPM, Na szczycie HRMAX wyścigu 204, ale wjeżdżam to najmocniej i najszybciej z dotychczasowych wjazdów w tym roku. Dużo dało wcześniejsze przejechanie tego podjazdu, inaczej mógłbym się załamać psychicznie w połowie : )
Tutaj wielkie podziękowania dla Piotrka, który dzisiaj z uwagi Na kontuzję nie mógł wystartować, ale ratował nas z wozu serwisowego bidonami : )
Wjazd na Porębę sporo mnie kosztował i jeszcze przez parę minut zbijałem tętno poniżej 85%, polewając się przy tym wodą z butli otrzymanej od Piotrka Na przełęczy : ) Dalej Na koło siada mi z 5 osób, trochę początkowo mnie denerwuje, że nie chcą dać zmiany. Po jakimś czasie dochodzę do siebie po Porębie i ogień z blatu do mety, zostawiam grupkę za mną, dopiero na stromszym fragmencie zrzuciłem Na małą tarczę z przodu. Wyprzedzam jeszcze kilka osób i wpadam Na linię mety : )

Kilka obserwacji:
- Generalnie jestem zadowolony, że udało się tym razem dojechać do mety bez wpływu złego losu
- Z niedopasowaniem kasety do łańcucha to raczej jestem sam sobie winien, kasetę założyłem w poniedziałek/wtorek, już na środowym treningu widać było ślizganie, wziąłem to jednak za efekt niedokręconej kasety, a tymczasem łańcuch po 1000km najprawdopodobniej Na bardziej zjechanych koronkach nie chciał współpracować z kasetą zakupioną rok temu pod koniec maja :/ Na piątkowej jeździe z minimalnym obciążeniem tego nie wychwyciłem :/
- Na całej trasie nie dostałem ani jednej wartościowej zmiany, zwłaszcza Na odcinku między Serlichem a Porębą można było sporo zyskać jadąc w grupce, a i Na podjazdach jazda z kimś to zawsze dodatkowa motywacja.
- Z dyspozycji Na podjazdach jestem zadowolony, widać że jazda po górach w ostatnim miesiącu przyniosła rezultaty, choć przydałoby się zrzucić trochę wagę.
- Z wyniku nie jestem zadowolony, mógł być lepszy, ale cieszę się, że w pewnym stopniu przełamałem fatum, a na przyszłość będzie co poprawiać :)
- Muszę nauczyć się zjeżdżać szybciej, oczywiście bez ryzyka
- Licznik Na koniec pokazał mi 115,5 km trochę an pewno dołożyłem zygzakując, ale o ile nie nadłożyłem gdzieś drogi, raczej nie, ale nie mam 100% pewności, to coś jest nie tak, sprawdziłem rozmiar koła i się teoretycznie zgadza z wszystkimi pomiarami. O tyle to mylące, że spisałem sobie kilometry z kolejnymi szczytami, w Czechach mi się to zgadzało, Poręba była jednak 1,5km dalej :/ Będę musiał zbadać dokładność pomiarów. Tak czy inaczej pewnie kolejny licznik będzie innej firmy : )
- Wyciągnąłem wnioski z poprzednich sezonów i na wyścigi przyjeżdżam z wypoczętymi nogami : )
- Generalnie mimo upału fajna zabawa : )

Kilka fotek:

Na starcie


Tomek tuż przed finiszem

Końcowe metry podjazdu przed metą

Za drugą próbą udaje się zdobyć medal KK :)

Na koniec zasłużony relaks nad jeziorkiem w Rudawie :)

Waga rano 73,7kg
High 1h42m
In 2h14m
Low 18m

Miejsce 50/151 Open czas 4:14:40

Dane wyjazdu:
38.60 km 0.00 km teren
01:28 h 26.32 km/h:
Maks. pr.:37.03 km/h
Temperatura:29.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 50 m
Kalorie: kcal
Rower:Battaglin

Krótko w upalne popołudnie

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Przejażdżka z Arturem i jeszcze jednym kolegą. W bardzo spokojnym tempie. Po 19 km zawróciłem, a chłopaki pojechali dalej.

Dane wyjazdu:
11.10 km 0.00 km teren
00:33 h 20.18 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Kategoria Praca / Miasto


Dane wyjazdu:
80.20 km 0.00 km teren
02:24 h 33.42 km/h:
Maks. pr.:62.83 km/h
Temperatura:27.0
HR max:203 ( 96%)
HR avg:162 ( 76%)
Podjazdy:500 m
Kalorie: kcal
Rower:Battaglin

Środowy trening Whirlpoola

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Na trasie zebrało się znowu ponad 20 osób, tempo od początku dosyć dobre, na zmianie z górki między Trzebnicą a Zawonią rozpędzamy z Grześkiem peleton do ponad 60km/h . Mimo 2 dni odpoczynku od treningów rowerowych, dodatkowa rola od ponad tygodnia - "bohatera w swoim domu" :) i niedobór snu sprawiają, iż czuję zmęczenie. Na premiach bez walki w zasadzie, na zmianach jednak popracowałem i mimo iż bez świeżości to trening zaliczony.

High 35m
In 1h13m
Low 36m

Dane wyjazdu:
9.30 km 0.00 km teren
00:29 h 19.24 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:

Praca WRM

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Kategoria Praca / Miasto